CarPlay - aantal vragen
-
Hallo allemaal,
Een paar (beginners-)vragen rondom MyRoute-app in combinatie met CarPlay
- Als ik een trackpoint gemist heb, en ik wil navigeren naar het volgende punt; hoe geef ik dat aan?
- De bediening van het CarPlay screen is anders dan mijn vorige (Tomtom). Met mijn handschoenen kan ik het scherm slecht bedienen, iets van met de Tomtom wel kon. Wie heeft er goede ervaringen met touchscreen handschoenen en/of bluetooth controllers?
Alvast bedankt!
-
Het skippen van een routepunt kan op het Carplay of Android Auto scherm. Dit moet op het scherm van je telefoon.
Mits het geen Viapunt is (vorm van een handje) kan je een punt ook automatisch overslaan.
Dit moet je in de instellingen eerst inschakelen
Navigatieinstellingen -> Functioneel -> Navigatiefuncties -> Routepunten automatisch overslaan. -
@M-Schrijver in Android Auto kun je rechts onderin het scherm klikken voor de zoom functie. Daar zie je dan ook de skip vormingspunt functie. Ik schat dat het hetzelfde is in CarPlay maar aangezien ik dat zelf niet heb, weet ik het niet zeker
-
@Michiel-Huiskes touch handschoenen gaan je daar wel helpen of met een remote controler. Welk systeem gebruik je