Bug in MRA; heeft moeite route aan te geven
-
@Marinus-van-Deudekom said in Bug in MRA; heeft moeite route aan te geven:
Wat jij omschrijft zou ook te maken kunnen hebben dat je routepunt 1 niet goed hebt geraakt,
Nee, heeft er niets mee te maken. In een eigen route die ik onlangs heb gereden (Rondje Betuwe, kun je bekijken in mijn bieb) treedt hetzelfde fenomeen op.
@Rob-Verhoeff en @ErikS
Zijn jullie Beta gebruikers?
Ik kan dit in mijn routes en de app niet reproduceren en heb zondag nog probleemloos 200 km gereden op de app -
@Rob-Verhoeff en @ErikS
Zijn jullie Beta gebruikers?
Ik kan dit in mijn routes en de app niet reproduceren en heb zondag nog probleemloos 200 km gereden op de app@Hans-van-de-Ven-MR-MRA jawel Hans. Vanochtend ook weer een issue met een achterblijvende routelijn en witte schermen icm CP. Corjan al gemaild.
In deze casus ligt het echt niet aan de route. Op wat puntjes na die ik anders zou doen heeft deze route verder geen bijzonderheden.
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA jawel Hans. Vanochtend ook weer een issue met een achterblijvende routelijn en witte schermen icm CP. Corjan al gemaild.
In deze casus ligt het echt niet aan de route. Op wat puntjes na die ik anders zou doen heeft deze route verder geen bijzonderheden.
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA jawel Hans. Vanochtend ook weer een issue met een achterblijvende routelijn en witte schermen icm CP. Corjan al gemaild.
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder said in Klacht ivm positie indicator.:
Beste mensen, we zijn hier mee bezig zouden jullie bij de Instellingen > Navigatie instellingen > Kaartlaag > Kaartstijl het Hoogteverschil op 'UIT' willen zetten. We hebben een vermoeden dat daar iets fout gaat, maar weten we niet zeker. Omdat we zelf (nog) geen problemen ervaren met de positie indicator is het lastig te bepalen.
Ik ga vrijdag middag weer rijden. Mijn hoogteverschil stond inderdaad op 3D. Nu op "uit" gezet. Hopen dat dit het probleem was. Ik ga het vrijdag zien.
-
@Rob-Verhoeff I also reported problems, j checked and I also had Elevation difference set to 3D. It is now off.
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder said in Klacht ivm positie indicator.:
Beste mensen, we zijn hier mee bezig zouden jullie bij de Instellingen > Navigatie instellingen > Kaartlaag > Kaartstijl het Hoogteverschil op 'UIT' willen zetten. We hebben een vermoeden dat daar iets fout gaat, maar weten we niet zeker. Omdat we zelf (nog) geen problemen ervaren met de positie indicator is het lastig te bepalen.
Ik ga vrijdag middag weer rijden. Mijn hoogteverschil stond inderdaad op 3D. Nu op "uit" gezet. Hopen dat dit het probleem was. Ik ga het vrijdag zien.
@ErikS said in Bug in MRA; heeft moeite route aan te geven:
Dat heb ik dus uit staan, vandaar dat ik er geen last van heb.
-
@ErikS said in Bug in MRA; heeft moeite route aan te geven:
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA said in Bug in MRA; heeft moeite route aan te geven:
Jammer
Als ik het goed heb zat jij net als ik pas in een gebied waar dat best wel mooi is om aan te hebben staan -
Jammer
Als ik het goed heb zat jij net als ik pas in een gebied waar dat best wel mooi is om aan te hebben staanVandaag even met de auto weg geweest en daarbij MRA gebruikt. Op de heenreis de instelling voor het hoogteverschil op UIT gezet en inderdaad geen problemen gehad met de Navigatie. Op de terugreis deze toch nog een keertje op 3D gezet en ja hoor, het probleem openbaarde zich weer. Vervolgens de instelling op 2D gezet en het probleem werd al wel minder, maar de cursor liep nog steeds ernstig achter op mijn werkelijke positie.
Het probleem zit hem dus daadwerkelijk in de instelling voor het hoogteverschil.
Voorlopig laat ik deze dus maar op "UIT" staan. -
Jammer
Als ik het goed heb zat jij net als ik pas in een gebied waar dat best wel mooi is om aan te hebben staan@Con-Hennekens
Klopt, maar ik zie de bergen dus de hoogte heb ik niet nodig.
️
-
@Con-Hennekens
️
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA, haha, ja, das waar
-
@Con-Hennekens
️
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA Vandaag opnieuw een wat grotere rit met de motor gemaakt. En inderdaad, nu "Hoogteverschil" op "uit" staat heb ik geen last van de genoemde problemen meer.
En nu maar hopen dat het snel opgelost kan worden, al hoewel, waar zou ik het in NL nodig kunnen hebben?