Groeten uit Brabant!
-
Heuj! (Oftewel hoi op z'n Brabants)
Zoals je al kan raden, mijn naam is Daniel Tjoa en ben woonachtig in Veldhoven. 6 jaar geleden begon het toch wat te kriebelen en heb besloten mijn motorrijbewijs te gaan halen. Mijn eerste motor was een Yamaha Thundercat uit 2001 en rijd nu een paar jaar op een z1000sx uit 2016.
Naast motorrijden heb ik ook een passie voor kaarten (geografie) waar ik jaren geleden mijn werk van heb gemaakt. Afgelopen jaar heb ik een TT 550 aangeschaft waar ik tot heden mij mateloos aan heb lopen ergeren en heb besloten deze te demonteren (en ben van plan om deze te verkopen..) en te vervangen met een mobiele telefoon. Afgezien van de technische ergernissen ben ik ook regelmatig fouten tegen gekomen dat betrekking heeft of de navigatie ervaringen (missende geometrie, incorrecte snelheden,verkeersinformatie etc.) wat mij uiteindelijk bij de MyRoute app heeft gebracht. Na de trial periode besloten om een abbonement af te sluiten en kijk er erg naar uit om hier gebruik van te maken.
Ik wens jullie allemaal veilige kilometers en wellicht komen we elkaar nog eens ergens tegen!
Met vriendelijke groeten,
Daniel -
@Daniel-Dtje Hoi Daniel,
welkom bij MRA.
Wat waren al die ergernissen. Ik heb zelf een TT 400 die me steeds minder bevalt.
-
Welcome to MRA, Daniel. I, too, would like to hear what annoyed you about the TT 550.
-
@Drabslab Ik had regelmatig problemen met de Bluetooth communicatie verbindingen. Soms hield ie gewoon op met instructies geven.
Na een tussenstop niet willen reconnecten met headset.. blijft maar zoeken.
Buiten dat, de kaart is minder accuraat, dekking van snelheden, verkeersinformatie loopt achter, POI data niet actueel. Routebegeleiding is soms vreemd (vervolg de weg 10 km).
-
@Gil-Yoder Hi Gil, I replied below in Dutch, let me know if you require a translation
-
@Daniel-Dtje said in Groeten uit Brabant!:
@Gil-Yoder Hi Gil, I replied below in Dutch, let me know if you require a translation
No need to translate. Google Translate is bringing the world closer together.
-
Hallo Daniel,
Welkom op het forum
-
@Daniel-Dtje Nee, ik ben een west vlaming, nederlands heeft voor ons niet veel problemen al schijnt het dat veel nederlanders enorm sukklen met ons lokaal west vloams taaltje
-
@Drabslab haha, Valt wel mee hoor (althans voor een Brabander). Soms even puzzelen met bepaalde woorden maar over het algemeen is het goed te verstaan.