Vriend(en) ziet route niet
-
Goedemiddag, Ik heb de route privacy op vrienden gezet en toch krijgt mijn vriend de route niet te zien. Omgekeerd is hetzelfde het geval. Wat doen we verkeerd?? vr.gr. Gerard
-
@Gerard-Vogelzang je kunt je vriend wel in het lijstje links zien? (in de routelab) ?
-
Ja, daar staat keurig zijn naam. Rechts kan ik dan ook naar zijn bibliotheek scrollen, maar krijg dan een lege kaart te zien.
-
@Gerard-Vogelzang Heb je het dan over de kaart op de Profiel-pagina waarin zijn route-bibliotheek staat? Om daar routes in te krijgen, moeten ze "Publiek" toegankelijk zijn én gepubliceerd worden.
Routes die alleen voor "Vrienden" toegankelijk zijn, kun je via het tabblad Routes bereiken (nadat je de vriend gekozen hebt in je lijstje vrienden). Hiervoor moeten zowel de route zelf, als (eventueel) de map waarin de route staat, tenminste voor "Vrienden" toegankelijk zijn.
-
Dit is het tabblad van mijn vriend. "klik om de bibliotheek van Matthijs te tonen", als ik dat doe komt er dus een lege kaart.
In routelab - Routes zie ik alleen mijn eigen routes.
-
@Gerard-Vogelzang
Als uw route in een privémap staat, zal uw vriend deze niet zien.If your route is in a private folder your friend will not see it.
-
@Gerard-Vogelzang Ja, dat bedoel ik: daar zie je geen routes voor "Vrienden", die staan onder "Routes" en dat vind je in jouw geval dan weer in het Paginamenu, rechtsboven (als je een groter venster zou hebben, staan die opties als tabbladen in de blauwe balk).
Op die kaart staan alleen routes die "Publiek" zijn en ook "Gepubliceerd".
-
@Herko-ter-Horst Dankjewel Herko! Het is mij inmiddels helemaal duidelijk en het is gelukt. Gr. Gerard