OpenStreetMap / Here
-
Ik plan een route met Auto als transportmodus en klik de Here kaart aan, dan plan ik de route. Als ik de route dan de route wil rijden download ik de route om route ofline beschikbaar te maken, dan open ik de route en als ik dan op navigeer druk dan krijg ik de melding dat de kaart in OpenStreetMap gemaakt is en heb ik een keuze om het als een route te rijden of als track.
Ik vind dat vreemd dat de kaart gemaakt is met OpenStreetMap daar ik voor het plannen de here kaart selecteerde. Hoe kan ik mijn route het beste ofline rijden? -
Waar heb je gekozen voor de "here" kaart?
Want er zijn 2 manieren waarop je dit kan kiezen en de één heeft te maken met de kaart laag en de ander met de daadwerkelijk kaart welke gebruikt wordt voor het berekenen "tekenen" van de route.De melding die jij krijgt heb ik ook wel eens gekregen alleen dat was door mij eigen toedoen omdat ik de verkeerde kaart had geselecteerd.
Kaart laag knopje;
Kaart berekening knopje (die je moet gebruiken)
-
Nadat in mijn brillenglazen son gepoetst had en weer een nieuwe route ging maken zag ik de mogelijkheid om te kiesen voor de HereKaart, ik heb er totaal overheen gekeken en nu werkt het zonder de melding.
Ik krijg wel de melding om de route te rijden als Track of als Route, wat is nu het beste om te kiezen.?Met mijn Edge 1040 voor de fiets sla ik de routes altijd op als track. maar ik wil eerdaags een geplande route ofline ergens naar toe rijden met de auto en AA in combinatie met MyrouteApp ( Gold member) dus was is het beste of makelijktse om te kiezen en krijg je of;ine wel verkeers info? Groet en bedankt voor het andwoord, Peter
-
@Peter-Bijnsdorp als je die route met de planner gemaakt hebt in de Here kaart, kun je die gewoon met Android Auto starten. Dan wordt ook niet meer gevraagd naar route of track. Is dat wel het geval dan heb je toch nog ergens iets verkeerd gedaan
-
Dank voor je antwoord, ik ga het proberen en het zal wel lukken denk ik.
Groet, Peter