Tip! Voeg vorig routepunt toe.
-
Voeg vorig routepunt toe als extra functie, dus tegenovergesteld aan de knop "routepunt overslaan".
MRA slaat soms een punt over dat nog moet komen en rijdt daardoor soms fout. Ook gaat MRA soms opeens naar het eindpunt en slaat veel punten over. Het zou mooi zijn als dit nooit gebeurt, maar ik heb het regelmatig en dan moet ik stoppen en de hele route opnieuw laden en vervolgens alle punten wegklikken die al achter mij liggen.
-
Ik zie zojuist dat je wel punten terug kan gaan door onderaan op de 3 puntjes te klikken.
Moet daarvoor wel stilstaan.
3 puntjes
Routepunten
Routepunt zoeken waarvandaan je verder wilt. (Zowel vooruit, als terug)Een snelle knop, vorig punt zou makkelijker zijn. Maar dit werkt ook redelijk.
Waarom route af en toe naar het eindpunt springt en of dat dan ophoud na 1 of 2 keer opnieuw te starten in de routepuntenlijst kan ik nu niet vanuit huis proberen
-
Correct, je kan ook op de kaart een willekeurig routepunt lang ingedrukt houden om daarheen te navigeren
-
@Ed-12 Normaal krijg je toch enkele seconden de mogelijkheid het overslaan ongedaan te maken?
-
@Bart-DM said in Tip! Voeg vorig routepunt toe.:
@Ed-12 Normaal krijg je toch enkele seconden de mogelijkheid het overslaan ongedaan te maken?
Yep! Maar de app geeft nog geen audio melding dat er een skip aanstaande is, en dus ben je afhankelijk van de notie van je scherm. Als je de melding op het scherm mist, merk je niet dat er routepunten zullen worden overgeslagen.
Een audio melding dat overslaan algoritme actief is, lijkt me een zeer aangename en nuttige toevoeging
-
@Stefan-Hummelink @Stefan-Hummelink Valt inderdaad iets voor te zeggen
-
dank voor deze bijdrage van een ieder, ik heb ook weer wat geleerd.