Exporteren van routes naar zumo xt via Garmin drive.
-
Sommigen routes worden enkel op de zumo xt aangenomen als track ,andere routes worden zowel als route en track op de zumo xt geplaatst. Wat doe ik fout? Ik weet wel dat ik een track kan converteren naar een route , geen probleem dus , maar waarom de ene route enkel als track op de zumo xt geplaatst en de andere zowel als route en als track ?
Jurgen. -
Hoe exporteer je de route? kan je dat uitleggen?
Als je een route alleen maar als een track exporteert, dan zal de Zumo XT het ook als een track importeren, idem als je het als een route exporteert.
En de routes die je exporteert, zijn dat eigenlijk allemaal wel routes? Of exporteer je ze ook tracks?
-
@Nomko-Nomden
Ik exporteer mijn routes via de My route app op mijn smartphone.In My route app download ik dan mijn route, hiervoor gebruik ik download type gpx 1.2(routetrack,POI), dan exporteer ik dit opgeslagen bestand naar Garmin Drive.
Via Bluetooth maak ik met mij smartphone verbinding met mijn Zumo XT. Dan verstuur ik het bestand via Garmin Drive naar de Zumo XT. Sommige bestanden komen op de Zumo XT in de reisplanner als geïmporteerde reizen als ook in de sporen te staan als Tracks. Soms komen mijn verstuurde bestanden enkel in de sporen te staan als Tracks en komen ze niet in mijn reisplanner te staan . -
@De-Vits-Jurgen En als je het eens als een 1.1 gpx bestand exporteert? Maakt dat wat uit?
-
@Nomko-Nomden Yes exporting as GPX 1.1 Route an track works an I prefer it as you can see your shaping points.