Borden toegelaten gewicht uitschakelen
-
Op het scherm staan nu de borden met het Max. toegelaten gewicht, soms wel 15, deze zijn niet relevant ik heb een camper van <3500 kg zijn deze borden op het scherm uit te schakelen?
-
@Jan-Meijer-1 als ik de zoekfunctie van het forum gebruik dan kom ik uit in dit topic. Daarin schrijft Corjan het volgende:
These warnings cannot be filteres and we choose to turn them all on for campers for safety
-
@Rob-Verhoeff bedankt voor je reactie, vreemd waarom moet ik dan het gewicht van mijn camper invoeren? Ook begrijp ik niet dat dit nodig is voor de veiligheid hoezo dan. Zal een mail sturen naar de ontwikkelaar
-
@Jan-Meijer-1 said in Borden toegelaten gewicht uitschakelen:
Ook begrijp ik niet dat dit nodig is voor de veiligheid hoezo dan.
Zie het als een soort van “disclaimer”. Door alle waarschuwingen te tonen is MRA niet verantwoordelijk als jij toch besluit een weg in te rijden waar de kaart zo’n bord toont kan ik mij indenken.
-
@Jan-Meijer-1, het gewicht wordt wel degelijk meegenomen in de routering. Echter de borden zijn niet te filteren op gewicht. HERE toont de gewichtsbeperkingen allemaal of helemaal niet. Devs hebben de keuze gemaakt om die in de campermodes dus allemaal te tonen, aangezien dat in campermodus vaak relevant is.
Je hoeft de developer niet te mailen, want die leest hier gewoon mee, evenals de directeur/eigenaar
Wellicht kan er nagedacht worden over een optie om die restricties aan/uit te zetten in het camperprofiel. Lijkt me best een goed idee.
-
@Con-Hennekens ik gebruik ook van Garmin de camper gps en daar heb ik wel de mogelijkheid om die borden uit te zetten
-
-
@Jan-Meijer-1 Dat je die borden kunt lezen
Je moet precies weten wat het is maar het letter type is op de meeste fronten mijnsinziens veel te klein.
Elke TTz en Garmin heeft grotere letters.
Met name de voor aankondigingen links en rechts bovenin het scherm. -
@Con-Hennekens goed idee om die borden uit te kunnen zetten. Best irritant zoveel borden op je scherm.
-
De komende update bevat hier wijzigingen voor