• Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support
  • Login
Back to MyRoute-app

MRA Community Forum

• Login
  • Search
  • Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support

Geen rondrit mogelijk boven de 220km?

[Beta] Problems, Bugs and other Issues
3
7
71
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Edwin_M
    Edwin_M last edited by 30 Oct 2023, 07:59

Het lijkt erop dat als een afstand boven de 220 km gekozen wordt er geen rondrit gegenereerd kan worden, vanaf omgeving Utrecht richting zuid, zuidwestScreenshot_20231030_085312.jpg

Samsung S24+ Android, Carpuride W702 , KTM 1290 Super Adventure & Wielrenfietsen

Rob Verhoeff 1 Reply Last reply 30 Oct 2023, 10:31 Reply Quote 0
    • Rob Verhoeff
      Rob Verhoeff @Edwin_M last edited by 30 Oct 2023, 10:31

@Edwin_M Dat kan soms gebeuren ja. Ik heb dat met het maken van een rondrit vanuit Zoetermeer richting pal west zodra die >80 km is. Daar schijnt veel water te liggen. Het algoritme is er kennelijk niet op berekend om met dit soort barrières rekening te houden of zo slim dat hij de route dan richting noord of zuid verlegt. Ook ligt het er aan of je bijv. veerboten toestaat of juist niet.

BMW K1600GT-P (2013) with BMW Navigator V | Nolan N100-5 with Sena 30K
      iOS on iPhone 13 (mounted on Quadlock)
      Apple CarPlay in VW T-Roc (wired)
      Routelab on MacBook Air & iMac (Ventura & Monterey)

Edwin_M 1 Reply Last reply 30 Oct 2023, 15:26 Reply Quote 0
      • Edwin_M
        Edwin_M @Rob Verhoeff last edited by Edwin_M 30 Oct 2023, 15:27 30 Oct 2023, 15:26

@Rob-Verhoeff dan heeft het algoritme nog wat finetuning nodig.
        sowieso doet het algoritme soms rare dingen. Waarom word je voor een lusje een doodlopende bedrijventerrein opgestuurd.
        Ook werd ik een parallelweg ergens op gestuurd waar ik niet meer afkwam als ik niet even over het fietspad ging.
        Screenshot_20231030_162001.jpg

Screenshot_20231030_162459.jpg

Samsung S24+ Android, Carpuride W702 , KTM 1290 Super Adventure & Wielrenfietsen

smuiger Rob Verhoeff 2 Replies Last reply 30 Oct 2023, 15:40 Reply Quote 0
        • smuiger
          smuiger Banned @Edwin_M last edited by 30 Oct 2023, 15:38

@Edwin_M dit soort anomalieën is waardeloos. Ik gebruik dan ook meestal de Kurviger rondrit generator. Of die van TT omdat ik toch meestal via die app navigeer

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Rob Verhoeff
            Rob Verhoeff @Edwin_M last edited by 30 Oct 2023, 15:40

@Edwin_M ik heb ooit eens gebruik gemaakt van de rondritgenerator, maar je ontkomt er niet aan om de route toch te controleren. Zo onvoorbereid een route rijden is er bij mij niet bij. Ik heb het voorstel van MRA als basis gebruikt en daarna de “foutjes” er zelf uitgehaald voordat ik de route ging rijden.

Het zelf maken van routes zorgt bij mij al voor voorpret.

Edwin_M 1 Reply Last reply 30 Oct 2023, 16:21 Reply Quote 0
            • Edwin_M
              Edwin_M @Rob Verhoeff last edited by 30 Oct 2023, 16:21

ik zou graag willen tikken en rijden. Dat is de verwachting ook bij rondrit.

Als dat niet kan zou ik graag in de app de foutjes willen kunnen corrigeren.

Algoritmes zijn nog niet ok genoeg. Auto's kunnen ook nog niet foutloos zelf rijden 😋

Rob Verhoeff 1 Reply Last reply 30 Oct 2023, 16:32 Reply Quote 0
              • Rob Verhoeff
                Rob Verhoeff @Edwin_M last edited by 30 Oct 2023, 16:32

@Edwin_M said in Geen rondrit mogelijk boven de 220km?:

Als dat niet kan zou ik graag in de app de foutjes willen kunnen corrigeren.

Dat kan alleen als je de rondritgenerator van de website gebruikt. Je krijgt dan drie routes voorgeschoteld. Kies één van de routes en je kunt hem naar hartelust aanpassen.

Via de app kan dat ook als je op de grote button [Routelab] klikt. Maar in feite gebruik je dan de webiste en kan je ook op je mobiele device een rondrit genereren, controleren en aanpassen. Maar dat is nog steeds niet de werkwijze die jij voorstelt maar slechts een workaround.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 1 / 1
                5 out of 7
                • First post
                  5/7
                  Last post
                ACTIVE USERS
                POPULAR TOPICS
                • Toolkit

about an hour ago
                • Trouble with navigating offline

30 minutes ago