Route naar Turkije vanaf Nl of Duitsland
-
Ik ben op zoek naar een route om naar Turkije te rijden, is er hier iemand die iets degelijks gemaakt heeft?
Als ik die mag gebruiken als richtlijn zou dat fijn zijn. -
Heb je al in de RouteXpert bibliotheek gekeken, daar kun je zo een selectie uithalen die je voor je reis kunt gebruiken/ aanpassen
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Bedankt, dat had ik inderdaad al gedaan, maar ik kwam er niet tot een oplossing/advies. Dus vandaar mijn vraag hier, maar dat leidt kennelijk ook tot niet tot ervaringen van anderen.
-
Als je vanuit de bibliotheek routes selecteert van de route die je ongeveer wil gaan rijden, kan je de routes aanpassen naar eigen wens en zo je reis zelf samenstellen.
-
@Hans-3u There is a collection of routes in the RX Library that use the old historic Silk Road. These will take you down through Europe and into Turkey. If you look at the bottom of each written review the link to the next route has been included. Here is the written review for Day 1: https://www.myrouteapp.com/nl/motor-en-auto-routes/de/Noordrijn-Westfalen/4848568/Day-01-Silk-Route-Amsterdam-Winterberg
-
@Nick-Carthew Thank you so much!!