New Beta! (v3.2.16)
-
Different Map Recomended?
I get a notification that my route was created with OSM, however this is not correct as I only use the Here map exclusively?Update: This only seems to happen the first time opening a Route from the Downloads folder.
Opening the route a second time does not give the message. -
@Corjan-Meijerink prachtig, bedankt voor dit mooie resultaat!! Ga hem komende week uitgebreid testen
Heb wel een vraag over de verkeersinformatie. Stel dat de verkeerssituatie tijdens het rijden van een A > B route (berekend in de app) veranderd (file door een ongeval bijvoorbeeld), wordt dit dan ook automatisch opgepakt door de app of kom ik achterin de rij te staan?
-
@Corjan-Meijerink position delay solved. Great work! 🥳
-
@CD130 @Corjan-Meijerink Back of the queue at the moment from what I have just tested/seen.
Achteraan in de rij op dit moment van wat ik zojuist heb getest/gezien
-
-
Nog even en mijn Garmin zumo XT kan de kast in.
Ziet er goed uit. -
A big congratulations for the work accomplished in such a short time.
One more small step on offline research and free navigation and my zumo 660 will be only a memory...It's amazing what you have achieved !
-
@Albert-van-den-Elsen mijn TomTom er ook afgehaald ondertussen
-
@Corjan-Meijerink Next up... developing a new app symbol?
-
@Corjan-Meijerink That is what I thought. Thank you. Looking good so far.
-
@Bart-DM
Dan wordt dit een optie met een ruggedized tablet
https://www.facebook.com/groups/drivemodeusers -
@Corjan-Meijerink Goed bezig! Is nu al een verbetering tov de oude app, wordt alleen nog maar beter!
-
@Johan-Ri ja of een CarPlay/Android Auto apparaat voor op de motor. Althans dat is wat ik heb.
-
Corjan
Wat ik nog mis naast de flitscamera’s is de gemiddelde snelheid die je rijdt bij traject controles. In mijn omgeving zijn zijn er die veel. TomTom heeft dat goed voor elkaar en is de enige reden dat ik dat ook nog gebruik. Hopenlijk kun je dit na de relase nog inbouwen.
Hans
-
@Hans-van-de-Weem dat zou inderdaad heel nuttig zijn! Flitsmeister heeft dat ook. Verder is het team natuurlijk goed bezig !
-
Unbelievable! Great work, as ever.
greetings
ronni