Kronkelroute wijkt enorm af in vergelijk met Tomtom
-
Ik heb een route gemaakt met 19 waypoints en deze als kronkelroute ingesteld en vervolgens als GOX 1.1 track opgeslagen op myrouteapp. Vervolgens geladen in Tomtom en op de MRA beta versie app. Samen met een vriend de route gereden. Hij met Tomtom en ik met de app. De route tussen de waypoints verschilt enorm tijdens het rijden. Ik had verwacht dat de MRA beta versie de route identiek zou rijden. Wat gaat hier mis?
-
@Leon-Hendrikx de app gebruikt HERE voor de route calculatie. In de routeplanner kan je middels de toolkit routes vergelijken tussen HERE en bijvoorbeeld TomTom. De kronkelheid die je TomTom route gebruikt kan HERE dus niks mee.
Gebruik dus de routeplanner toolkit om de verschillende berekeningen te tonen. Plaats vervolgens meer waypoints tot het verschil weg is
Voor de app is het dus het beste om al je routes middels de HERE routeberekening te plannen!
-
@Corjan-Meijerink helemaal duidelijk nu. Mijn eigen fout dus. Thnx for the quick reply
-
@Leon-Hendrikx Geen probleem! Fout zal ik het niet noemen
Doet me er aan denken om in de app misschien een melding te tonen als je geen HERE routes opent in de navigatie. -
@Corjan-Meijerink, dà t is een goed idee!
EDIT:
Nog een stapje verder: de track van die route (op de juiste kaart) ophalen uit de webservice, en aanbieden om hem in trackvorm te rijden? -
@Con-Hennekens, dà t is een goed idee!
Moet daar wel even goed naar kijken. Routes stiekem starten als track navigatie veroorzaakt wel snel verwarring
-
@Corjan-Meijerink, met
aanbieden om hem in trackvorm te rijden
Bedoel ik uiteraard een pop-up:
"Deze route is gemaakt in een andere kaart dan Here. Dat kan leiden tot verschillen met de originele route". In plaats van deze route laden, kunnen we eventueel de track laden. Wilt u dat? J/N"
Niks stiekems aan
-
@Con-Hennekens I like your thinking
-
Ik heb in de komende update de suggestie van @Con-Hennekens geimplementeerd
-
@Corjan-Meijerink, Helemaal super! En de screenshots zagen er alvast goed uit!