Herberekenen uitzetten
-
Nog geen gebruik gemaakt van de app, ik had dit wel graag kunnen uitzetten, is dit voorzien?
-
@luc-baillieu Herberekening uitzetten is momenteel geen optie.
-
Ik denk eigenlijk ook met alle nieuwe functies mbt track rijden en de originele route blijven zien, dat dat nergens voor nodig is.
-
@Corjan-Meijerink maar routepunten automatisch overslaan komt er wel he? Gisteren een route gereden en als je ergens midden in een route wilt inpikken is het soms lastig dat je per se dat ene routepunt moet aandoen, om dan terug te keren naar het volgende.... of bij wegenwerken is dat ook vervelend.
-
@Bart-DM is waarschijnlijk wel het plan ja! Gezien hoe gemakkelijk routepunten nu kunnen worden overgeslagen heeft het nog niet zo’n prioriteit gehad.
-
@Corjan-Meijerink Waarschijnlijk wel ?
Ik vind de auto skip eigenlijk een must... heb zelf echt een hekel aan het zelf moeten ingrijpen in de nav, de auto skip is m.i. onmisbaar als we met routes willen blijven rijden :).
Ik hoop echt dat 'waarschijnlijk' me een beetje op het verkeerde been zet en dit wel gegarandeerd ingebouwd gaat worden.
-
@StefanHummelink Ik volg je visie. Gisteren een route gereden en toch een paar keer moeten stoppen om manueel het routepunt over te slaan. Niet ideaal als je met meerdere personen rijdt mocht ik ondervinden... ik vind het nogal een gedoe om telkens de gsm of CarPlay te bedienen... al rijdend is dat niet te doen en ook niet verantwoord. En stoppen is ook niet altijd even eenvoudig.
@Corjan-Meijerink -
Net als Bart en Stefan lijkt een auto-skip functie mij ook wel essentieel ja. De logica daarvoor is al onderdeel van de oude Navigation App. Ik denk dat héél veel gebruikers het een stap terug van Navigation zouden vinden, als die functionaliteit niet mee verhuist. Dat ondanks alle andere verbeteringen.
-
3 dagen app gebruikt en dan denk je waarom elke keer herberekenen als punt niet geheel correct staat of je gewoon niet verder kan door werkzaamheden. ik volg discussie dat als route punten overslaan mogelijk is dat herberekenen aan kan staan maar ik denk geef gebruiker optie zoals in mijn zumo's. ik vind vaak wel weg terug naar route en in afgelopen 3 dagen was herberekenen van app meestal ja maar dat wil ik niet.