MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Herberekenen uitzetten

[Beta] Suggestions and Discussions
    6
    9
    160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • luc baillieu
      luc baillieu last edited by

Nog geen gebruik gemaakt van de app, ik had dit wel graag kunnen uitzetten, is dit voorzien?

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Corjan Meijerink
        Corjan Meijerink administrator @luc baillieu last edited by

@luc-baillieu Herberekening uitzetten is momenteel geen optie.

Bart De Medts 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Con Hennekens
          Con Hennekens last edited by

Ik denk eigenlijk ook met alle nieuwe functies mbt track rijden en de originele route blijven zien, dat dat nergens voor nodig is.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
          I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Bart De Medts
            Bart De Medts @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink maar routepunten automatisch overslaan komt er wel he? Gisteren een route gereden en als je ergens midden in een route wilt inpikken is het soms lastig dat je per se dat ene routepunt moet aandoen, om dan terug te keren naar het volgende.... of bij wegenwerken is dat ook vervelend.

Using a DMD-T665 navigation phone on my motorcycle with a SilverFox controller.
            Wireless CarPlay in my car (iPhone 15).

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Corjan Meijerink
              Corjan Meijerink administrator @Bart De Medts last edited by

@Bart-DM is waarschijnlijk wel het plan ja! 🙂 Gezien hoe gemakkelijk routepunten nu kunnen worden overgeslagen heeft het nog niet zo’n prioriteit gehad.

Stefan Hummelink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Stefan Hummelink
                Stefan Hummelink @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink Waarschijnlijk wel ? 😮

Ik vind de auto skip eigenlijk een must... heb zelf echt een hekel aan het zelf moeten ingrijpen in de nav, de auto skip is m.i. onmisbaar als we met routes willen blijven rijden :).

Ik hoop echt dat 'waarschijnlijk' me een beetje op het verkeerde been zet en dit wel gegarandeerd ingebouwd gaat worden. 🙂

Manks bu'j te bange.

Bart De Medts 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • Bart De Medts
                  Bart De Medts @Stefan Hummelink last edited by

@StefanHummelink Ik volg je visie. Gisteren een route gereden en toch een paar keer moeten stoppen om manueel het routepunt over te slaan. Niet ideaal als je met meerdere personen rijdt mocht ik ondervinden... ik vind het nogal een gedoe om telkens de gsm of CarPlay te bedienen... al rijdend is dat niet te doen en ook niet verantwoord. En stoppen is ook niet altijd even eenvoudig.
                  @Corjan-Meijerink

Using a DMD-T665 navigation phone on my motorcycle with a SilverFox controller.
                  Wireless CarPlay in my car (iPhone 15).

• Con Hennekens
                    Con Hennekens last edited by

Net als Bart en Stefan lijkt een auto-skip functie mij ook wel essentieel ja. De logica daarvoor is al onderdeel van de oude Navigation App. Ik denk dat héél veel gebruikers het een stap terug van Navigation zouden vinden, als die functionaliteit niet mee verhuist. Dat ondanks alle andere verbeteringen.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                    I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • Bouke Ent
                      Bouke Ent last edited by

3 dagen app gebruikt en dan denk je waarom elke keer herberekenen als punt niet geheel correct staat of je gewoon niet verder kan door werkzaamheden. ik volg discussie dat als route punten overslaan mogelijk is dat herberekenen aan kan staan maar ik denk geef gebruiker optie zoals in mijn zumo's. ik vind vaak wel weg terug naar route en in afgelopen 3 dagen was herberekenen van app meestal ja maar dat wil ik niet.

• 1 / 1
                      • First post
                        Last post
                      ACTIVE USERS
                      POPULAR TOPICS
                      • Das Höhenprofil in MRA - The elevation profile in MRA

• Navigatie niet mogelijk

• Grey lines on the route

• Export gpx van Pc naar Navigator 6 via Usb

• Herberekenen loopt vast wanneer ik deze uitschakel kan die de route niet vinden, wat doe ik fout

• AI and POI bulk upload

• Autorenewal

• Rundtour-Planer mit groben Fehlleitungen

MY GROUPS