Toetsenbord input
-
Ik doe deze even in het Nederlands. Ik heb gisteren even zitten testen met de BarButtons, en een probleem gevonden waarover ik in eerste instantie JaxeADV heb bevraagd. Joost geeft echter aan dat dit een bugje in het afvangen van de toetsaanslagen in mra lijkt te zijn. Daarom dus even hier op herhaling:
Wat ik doe:
Ik zet MRA aan.
Ik zet YT Music aan
De media knoppen werken prima in YT Music
Ik zet MRA op de voorgrond
De media-knoppen werken nog steeds prima
Ik zoom in op de kaart in MRA (navigatie knoppen)
Vanaf dat moment werken de media-knoppen niet meer
Zet ik YT Music weer op de voorgrond, dan werken de audio-knoppen daar weer wel
Maar zet ik vervolgens MRA weer op de voorgrond, dan werkt het weer nietDit met gebruikmaking van Keymap #3
Ook heb ik zitten testen met Zello, een echt superhandige (gratis voor persoonlijk gebruik) Push-To-Talk app. Hierin kun je zelf een hardwaretoetsen toevoegen, dat heb ik gedaan, de F3 uit keymap #3. Dat werkt echt super, TOTDAT mra de focus krijgt. Afgaand op Joost zijn ervaring werkt dat wèl normaal in Osmand. Ik dacht aanvankelijk dat dat nooit zou kunnen werken, de ene app vangt de keypress af voor de andere app. Maar blijkbaar kan het in Osmand wèl.
Het lijkt er dus op dat MRA méér toetsen afvangt dan nodig is. Als daar iets aan te doen is, zijn waarschijnlijk beide problemen (met media èn met PTT) opgelost. Zou mooi zijn. Zo wordt het ècht een all-in-one systeem!
-
@Con-Hennekens We hadden hiervoor inderdaad ook al bericht van Joost gehad! Zullen er naar gaan kijken Op dit moment staan er (helaas) even wat belangrijkere dingen op de planning maar we komen er op terug!
-
@Corjan-Meijerink, méér dan dat kan ik niet van je verlangen
Maar ik begreep van Joost (die van JaxeADV dus) dat je ook al een klein idee hebt van waar het in zou kunnen zitten Dat groene kader heb ik echter nog niet gemerkt.