Nog steeds geen gesproken instructies
-
Na elke update zijn mijn verwachtingen weer hooggespannen, maar elke keer weer word ik teleurgesteld. Ik krijg nl. nog steeds geen gesproken aanwijzingen behalve de allereerste. Instelling staat goed en als ik de route start, krijg ik de eerste aanwijzing te horen en daarna niets meer. Ook loopt de route nog steeds wat achter dan in werkelijkheid is.
-
This post is deleted! -
Vreemd. Dat de steminstructies niet perfect zijn is bekend en wordt later aan gewerkt. Maar dat de eerste instructies worden afgespeeld en daarna niks meer, heb ik niet eerder gehoord.
Zou je kunnen delen welk platform / type telefoon / versie besturingssysteem je gebruikt en bovendien ook waarop de audio wordt afgespeeld?
Heb je dit probleem ook met andere apps? -
@Corjan-Meijerink Het speelt op zowel mijn GSM Samsung Galaxy S20+ alsook op mijn tablet de Galaxy Tab Active3. Met andere apps heb ik geen problemen met het geluid op beiden. Mijn gsm draait op Android 13 Versie One UI 5.1 en mijn tablet draait op Android 13 versie One UI 5.0.
-
@Corjan-Meijerink Wanneer ik een route rijd met de MRA Navigation App, heb ik totaal geen problemen met gesproken aanwijzingen.
-
Dank voor het delen!