Verbinding GPS verdwenen?
-
Vanmorgen een kleine test gedaan met de Nieuwe versie v3.2.8
Start was goed. Ingesteld op piepjes met voldoende volume op de carkit. Geluid op de radio ging wel uit maar hoorde geen piepjes.
Na ongeveer 1 km rijden draaide het scherm en het auto (de flyer) ging naast de route lopen en bleef soms even op eenzelfde punt staan. Zou dit te maken kunnen hebben dat er geen GPS is?
Telefoon: Samsung S23 ultra.
Het probleem met de routes downloaden is wel opgelost met deze versie. -
@Hans-Lamers hmm, dat zou best kunnen! Kijk vooral of het bij een andere rit ook gebeurt.
-
@Corjan-Meijerink Gisteren weer een aantal routes gereden. Met mijn oude telefoon (S-9+) en mijn nieuwe (S-23 ultra). De nieuwe telefoon is een enkele keer de route kwijt of stopt even (Positie niet goede op de weg). De positie komt wel vanzelf weer terug. Mijn oude telefoon geeft geen problemen.
-
@Corjan-Meijerink, vanmorgen weer een stukje gereden. Met de Nieuwe app en met vorige app (Navigatio). Een route gemaakt van A naar B. Daarna bewust een andere route genomen dan is aangegeven. Het viel mij op dat Navigation dit veel sneller doet dan MyRoute-app Next. Kan dat kloppen? Het lijkt wel of het GPS gedeelte langzamer reageert bij de Next app.