MRA Navigation Next navigeren op een tablet
-
Ik rij nu een jaar met een tablet op het stuur, enthousiast geworden door Michel van Hagen, en het is super wil niet anders meer.
nu rijd ik met de MRA Navigation Next, ik ben zeer enthousiast van deze app, zeer goede lay-out duidelijke informatie, het overzicht op de kaart van icoontjes ed dit maakt het perfect.
Ik heb 1 punt van verbetering en dat is de uitlijning van de route deze licht uit het midden van het scherm, dit is voor een tablet Tab Actieve3 destructief en hier door niet meer functioneel, er zit nu te veel loze ruimte waar je niets meer kunt, zie de foto's de MRA Navigation Next vs Navigation appIk heb een rolmaat over het scherm gelegd om aan te geven hoe groot het scherm verlies is en dat het geen kijk is.
Dit vindt ik een groot min punt van deze app, graag zou ik een knop hebben dat je kunt kiezen dat de route gecentreerd wordt, dit maakt wel de app perfect en vooral op de tablet, op een telefoon is het haast niet zicht baar. -
Bedankt voor de feedback!
We zullen in een latere iteratie nog verbeteringen aan de UI doen. Ik kan niet beloven dat dit allemaal in één keer anders wordt maar we zullen iteratief blijven verbeteren. -
@Corjan-Meijerink , Bedankt Corjan dat je hier naar gaat kijken, het mooie van een tablet is en ook waarom ik die gebruik is het ruimtelijke dat je hebt aan beide zijden van de route, als je door een stad rijd of een streek waar aan beide zijden van de route wat gebeurt heb je daar mooi zicht op en vooral met de nieuwe lay-out van de kaart. hele volksstammen rijden met een telefoon verticaal en dan is er niet zo veel aan de hand en er zijn er misschien maar 10 met een tablet, dus heeft het ook geen prioritijd. ik heb net de laatste update gezien en wat er nu staat is het wel een hele goed navigatie app ook he van A naar B zier er goed uit. Corjan ik wacht geduldig even af en zie de update wel verschijnen bedankt.
-
@G-Grote-Ganseij Bedankt voor de positieve woorden!