meerdere ritten op 1 kaart
-
Is het mogelijk om meerdere ritten en of routes op 1 kaart te zetten
Grt Ed
-
@Ed-v-Tiel
Dag Ed.
Ja bij het editten van een route kun je een tweede, derde enz. route of track in beeld brengen.
Kied daarvoor in jouw browser in de linkerkolom en kies dan de optie "Routes" > Add.
Je ziet dan jouw bibliotheek en kan een route of track kiezen.Maar wat is je doel waarvoor je dit wilt?
-
Misschien is het leuk om eens naar dit support artikel te kijken:
Manual 'Display and merge multiple routes' -
Is er ook in het Nederlands natuurlijk.
Handleiding 'Meerdere routes tonen en samenvoegen' -
Dankje jack,
De bedoeling is om meerdere dagen rond te reizen. maar wel een totaal overzicht te hebben van alle dagen. -
@Ed-v-Tiel
Nee dat gaat niet lukken. Deze optie is eenmalig en als je de route afsluit zijn de extra routes weer weg.
In de The road to MRA Routeplanner 2.0 is een optie voorzien om een enkele route makkelijker te bekijken.
Maar ik zie de implementatie daarvan niet op korte termijn gebeuren gezien de aandacht die opgeslokt wordt door MRA Next. -
-
@Ed-v-Tiel Ik zou met een kopie van bijvoorbeeld de eerste dag, dan de volgende routes hiermee samenvoegen. En dan met een kleur viapoint (of een handje?) dat je weinig gebruikt, begin en eind van de verschillende dagen markeren? Heb je toch ongeveer een overzicht.
-
Misschien niet helemaal wat je bedoelt maar je kan een complete route opsplitsen in meerdere routes, als je gold member bent volgens mij. Je kan dan op de hele route je waypoints hard of zacht een kleurtje geven waar je de splitsing hebt bedacht.
Het opdelen is flexibel dus je kan precies splisten op waypoint en de kleurtjes geven de dagroutes aan. -
Splitsen even nagekeken hiervoor heb je inderdaad Gold nodig.
-
@Cleo said in meerdere ritten op 1 kaart:
Splitsen even nagekeken hiervoor heb je inderdaad Gold nodig.
Maar het is wel een heel goede en bruikbare tip