Navigation Next, TestFlight en CarPlay.
-
Ook ik heb na aarzelen besloten mee te doen met de TestFlight van Navigation Next. Normaal gebruik ik de app alleen in de Volvo C70 vanwege alle mogelijkheden en de sterk verouderde standaard navigatie in de cabrio. Dit met een vaste Brodit-houder.
Het zelf maken van routes heeft mij ook altijd beziggehouden. Zelfs wandelend met de Topo GPS app met “stafkaarten”.
De cabrio staat inmiddels in de winterstalling, dus dacht ik gisteren voor het eerst in de dagelijkse auto een route met de Beta versie van Navigation Next te gaan maken. Daar heb ik me dus in vergist omdat ik daarbij dacht CarPlay te gebruiken. Foutje, want de in MRA mobile geïntegreerde Navigation Next is nog niet op CarPlay werkzaam. Of vergis ik mij daarin? Ik heb geen houder in de dagelijkse auto, dus is het met een losse telefoon niet logisch en veilig. Vandaar mijn vraag vervangt de MRA MOBILE app straks de Navigation app in CarPlay? -
Hallo Jan-Willem, Apple Carplay is inderdaad nog niet te gebruiken in MRA Navigation Next. Dit zal waarschijnlijk met de eerstvolgende grote update beschikbaar komen, maar pin me er niet op vast
Op je vraag of de MRA Mobile app MRA Navigation gaat vervangen, is het antwoord Ja.
Tot de MRA Mobile App met Navigation Next helemaal productierijp is, zal MRA Navigation ook beschikbaar blijven.
Zodra Navigation Next helemaal klaar is, zal de MRA Mobile app met navigatie module, afhankelijk van de abonnement, de huidige MRA Navigation vervangen.Ik ga dit ticket afsluiten, bedankt voor je bijdrage.
-