Geen verschil beta of normale versie
-
Hallo samen,
Kan het zijn dat ik geen verschil zie tussen de "normale" versie en de beta?Als ik de link volg zie ik wel dat ik beta tester ben.
Ik heb de app al volledig verwijderd van mijn toestel en de nieuwe versie (Beta) gedownload. hierna diverse keren mijn toestel opnieuw opgestart echter zie ik geen enkel verschil met normaal iemand een suggestie?gr. Michel
-
@M-Kulk, Als je eerst op het "hamburger menu" klikt (d 3 streepjes links boven, vervolgens op je account-icoon rechts boven, en je dan helemaal naar beneden scrollt, welk versienummer zie je dan?
-
Michel, ziet je startscherm er zo uit?
Dan heb je MRA Navigation Next
Het is ontwikkeld in dezelfde basis als de Mobile app, daarom ziet het er ongeveer hetzelfde uit.
-
@Con-Hennekens ik heb versie 3.2.3 - 138
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Mijn scherm ziet er inderdaad bijna hetzelfde uit. Enige verschil is het rode rondje rechts onderin je foto. die heb ik namelijk niet.
-
@M-Kulk said in Geen verschil beta of normale versie:
@Con-Hennekens ik heb versie 3.2.3 - 138
Dan heb je NIET de beta
Bij mij duurde het ook een tijd voordat deze beschikbaar kwam.
Toen ik een dag later nog eens probeerde stond die er ineens.
Dus probeer hem nog eens te updaten? -
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Ook ik krijg het niet voor elkaar. Zonet de oude versie verwijderd, de aanwijzingen gevolgd en toch heb ook ik versie 3.2.3-138 weer terug. Een ticket had ik al aangemaakt.
-
Ook graag even een ticket aanmaken via de website
-
-
Gisteren eindelijk toegang tot het forum door problemen met verschillende mailadressen.
App geinstalleerd, maar verder geen tijd gehad om in detail te kijken.
Vanochtend zag ik dat er een update klaar stond en zit nu keurig op 3.2.4 - 143.Let's go
-
@Johan-Ri Fijn! Veel plezier met testen