suggestion: agenda locatie item ophalen.
-
Het is erg handig als in de app mogelijk is om de locatie op te halen uit een agenda item Locatie regel. Om daarmee gelijk een route te kunnen plannen.
Erg handig op het werk en privé, meerdere afspraken gewoon in outlook plannen. Nooit meer overtypen of moeilijk doen met copy/paste. Daarna gelijk op je app de route erin zetten.Als gouden randje, hoe mooi zou het zijn als je de app de dag kan laten plannen ( vanuit je agenda). Van het eerste adres in de ochtend tot het laatste adres. automatisch opgeslagen op dag in je route bibliotheek.
-
@Arjan-Olsthoorn De mij bekende apps werken andersom: je kunt vanuit de agenda kiezen in welke app je navigatie naar de bijbehorende locatie wil starten.
-
@Herko-ter-Horst Dat klopt Herko, maar daarom stel ik hem anderom voor. De locaties in de aganda zijn niks anders dan een aantal ( wayoints). Super handig als de app deze aan elkaar knoopt en een dagroute van maakt. Zelf een beetje bij stellen en voila! Samen met de andere suggestie, wegafsluitingen, kan je veel betere en logische routes maken.
-
@Arjan-Olsthoorn, Om dat te kunnen doen moet er connectiviteit worden bedacht om die waypoints op te halen uit letterlijk honderden verschillende agenda-apps. Ik snap je wens, maar ik ben toch bang dat de "niet-andersom" route een stuk handiger is qua ontwikkeling.
-