Kan de kantelcorrectie groter dan +15 ?
-
Ik gebruik MRA navigatie steeds meer in mijn auto (via Carplay), als voorbereiding op het vervangen van mijn TomTom door een Carplay scherm voor de motor (Innovv?).
Ik hou van een 3D weergave (camera mode), zo ver mogelijk gekanteld, zodat de Horizon ongeveer boven aan het scherm is.
Daarvoor zou ik de Kantelcorrectie hoger moeten zetten dan +15, maar ik kan maximaal +15 ingeven.Kan dat maximum verhoogd worden ?
-
Ik gebruik MRA navigatie steeds meer in mijn auto (via Carplay), als voorbereiding op het vervangen van mijn TomTom door een Carplay scherm voor de motor (Innovv?).
Ik hou van een 3D weergave (camera mode), zo ver mogelijk gekanteld, zodat de Horizon ongeveer boven aan het scherm is.
Daarvoor zou ik de Kantelcorrectie hoger moeten zetten dan +15, maar ik kan maximaal +15 ingeven.Kan dat maximum verhoogd worden ?
@Andre-Klap met een kantelcorrectie van +15 verlies je volgens mij alleen maar nuttige schermvulling! Je zorgt er voor dat met een kantelinstelling van +15 (of groter) de horizon steeds meer naar het midden van je scherm schuift en dus je alleen maar een half scherm met blauwe lucht ziet.
No offence, maar mij lijkt het onzinnig om die >15 te kunnen instellen.
-
met kantelinstelling van +15 zie ik nog steeds alleen maar straten, en is de horizon nog niet zichtbaar, tenminste in Android Auto niet.
Ik zie dat het op mijn cellphone inderdaad al gedeeltelijk een blauwe lucht.
Blijkbaar is het iets wat in AA anders werkt.
Tips? -
2 fotos laten het 'probleem' zien:
- op mijn cellphone is +15 inderdaad meer dan ver genoeg
- echter op mijn Android Auto scherm is het beeld veel minder ver gekanteld, vandaar mijn wens om verder te kantelen