free ride
-
@Hubert Thoring gaf een goede tip in een ander draadje (How do I follow a track not Navigate it). Door lang te drukken op “navigeer” bij een gekozen route, krijg je het “free ride” scherm mét de gekozen route in beeld. Er worden dan dus geen aanwijzingen etc. gegeven, ook geen herberekening. Ik vind dat een superoptie!
Helaas wordt deze optie niet doorgegeven aan het Carplayscherm.
Dat wil zeggen, de “free ride” modus werkt goed, alleen staat de gekozen route niet op het scherm.Omdat ik alleen met CarPlay rijd, op de Goldwing, zou ik het fantastisch vinden als ook in CarPlay de route op het scherm komt. Precies hetzelfde als in de app dus.
Als er dan ook nog een kompas-icoontje bij komt is het helemaal perfect.

-
Vrij rijden zal ook binnenkort op CarPlay / Android Auto kunnen. In eerste instantie kan dat echter wel alleen worden gestart via de telefoon

-
Vrij rijden kan toch al met Caplay? Dat gebruik ik regelmatig...
Wat ik bedoel is icm met een route op het scherm. Dat is het grote verschil op dit moment met de app, daar zie je de route in blauw op het scherm, zonder dat je die "moet" volgen.
Maar misschien bedoelen jullie dat met "vrij rijden".
Starten vanaf de telefoon is natuurlijk prima! -
Dat is inderdaad exact wat ik bedoel.
Als je geen route hebt ingeladen zie je straks ook in CarPlay je snelheid en snelheidslimiet voor die weg
Optioneel kan je dus ook nog een route tonen op de kaart zonder navigatie aan te hebben! (Wat je bedoelt)
-
Super, denk niet dat ik dan nog iets te wensen heb!

-
@Ewout-2 kompas icoontje?
Maar mooizo! -