herberekenen
-
Als ik op mijn mra next snel even een bestemming gebruikt om naar een plaats te gaan en er is een weg af gesloten dan wil hij steeds weer terug naar afgesloten weg en blijft dat doen en het houd niet op ik heb automatisch herbereken aan staan maar wil alleen maar terug
Hoe kan ik dit veranderen
Hoor graag van jullie -
Als ik op mijn mra next snel even een bestemming gebruikt om naar een plaats te gaan en er is een weg af gesloten dan wil hij steeds weer terug naar afgesloten weg en blijft dat doen en het houd niet op ik heb automatisch herbereken aan staan maar wil alleen maar terug
Hoe kan ik dit veranderen
Hoor graag van jullie@goos-doornewaard als die weg is afgesloten, tijdelijk of definitief een dat is niet bekend bij Here, dan is het logisch. Heb je de verkeerslaag al eens aangezet. Dan kun je zien of de weg volgens Here is afgesloten.
Als dat dan niet het geval is, zou je het kunnen melden. -
@goos-doornewaard als die weg is afgesloten, tijdelijk of definitief een dat is niet bekend bij Here, dan is het logisch. Heb je de verkeerslaag al eens aangezet. Dan kun je zien of de weg volgens Here is afgesloten.
Als dat dan niet het geval is, zou je het kunnen melden.@Marinus-van-Deudekom
is het dan ook mogelijk de weg te vervolgen en dat de mra zich weer aanpast
of moet ik stoppen en route op nieuw maken -
@Marinus-van-Deudekom
is het dan ook mogelijk de weg te vervolgen en dat de mra zich weer aanpast
of moet ik stoppen en route op nieuw maken@goos-doornewaard als de weg is afgesloten en je volgt zelf een andere weg zal MRA 3 keer proberen je terug te sturen en daarna met een alternatief komen
-
@goos-doornewaard als de weg is afgesloten en je volgt zelf een andere weg zal MRA 3 keer proberen je terug te sturen en daarna met een alternatief komen
@Marinus-van-Deudekom, Ik begrijp uit @goos-doornewaard zijn openingsvraag dat hij een A2B route start. In dat geval wordt gewoon de snelste route naar de bestemming berekent. Als dat over een afgesloten weg is waarvan HERE geen weet heeft, zal er weinig veranderen aan de route. Het auto skip algoritme is dan niet van toepassing.
-
@Marinus-van-Deudekom, Ik begrijp uit @goos-doornewaard zijn openingsvraag dat hij een A2B route start. In dat geval wordt gewoon de snelste route naar de bestemming berekent. Als dat over een afgesloten weg is waarvan HERE geen weet heeft, zal er weinig veranderen aan de route. Het auto skip algoritme is dan niet van toepassing.
@Con-Hennekens daar heb je natuurlijk gelijk in. MRA zal je wel over een alternatieve route van leiden. Afsluitingen die niet bekend zijn bij Here hebben ook geen effect op de berekening van de route