MRA en Samsung Android transfer probleem
-
MRA en Samsung Android
Dag allemaal. Ik heb via mijn Samsung Android tablet contact met de MRA site. Nu wil ik graag de routes die ik daar heb opgeslagen op mijn Garmin Zumo 660 zetten. Daarvoor moet ik de transfer software installeren. Android staat niet in het keuzelijstje... Is het transfereren onmogelijk of bestaat er een andere manier om dat te doen? De gpx file naar de gps copiëren lukt maar de route wordt niet herkent en kan dus niet worden geïmporteerd. -
@Luc-Demuytere Hi Luc
Ik ben bang dat je voor het overzetten van de routes gebruik moet maken van een PC. Ik ben er niet zeker van maar ik denk niet dat die Samsung tablet geschikt is om de routes over te zetten, Althans niet met de connector. Mogelijk wel met bestandsoverdracht omdat de tablet jouw 660 wel als een externe schijf herkend. Dan zul je dus de GPX file in de juiste directory op de 660 moeten kopieren. -
downloaden als gpx 1.0 bestand. zumo met otg kabel koppelen aan tablet. gpx bestand kopieren naar gpx map op zumo.
als je geen otg kabel hebt zal je het via pc moeten.
-
@Marinus-van-Deudekom Bedankt voor uw respons. Ik heb de GPX file naar de GPX map van de 660 gekopieerd maar het toestel vindt de file niet om de route te importeren.