Foutmelding bij vergelijken route's
-
Ik heb een route gemaakt met de HERE kaart en er voor gezorgd dat alle waypoints netjes op de route staan. Omdat ik de route wil delen voor Tomtom rijders heb ik de vergelijkfunctie ingeschakeld. Daar krijg ik de melding "Er ging iets mis bij het berekenen van de route. Zorg dat alle routepunten juist op de weg staan en bereikbaar zijn met het geselecteerde vervoersmiddel en probeer het nog eens.". Ik heb de route diverse keren nagelopen maar kan niets verkeerd vinden. Iemand een idee?
-
@Huibertus Deel je route eens. Zorg er dan voor dat je de route eerst openbaar maakt voordat je hier de link deelt.
-
@Huibertus
Als je hulp met een mogelijke fout bij een route wilt dan kun je die beter even met ons delen.
Plaats hier even een link van de route maar vergeet dan niet om de privacy setting op 'public' te zetten. -
@Jack-van-Tilburg Oh oke. Hierbij de link.
https://www.myrouteapp.com/route/open/8697108 -
@Huibertus tussen punt 45 en 49 is een heel stuk niet bereidbaar wegens een wegafsluiting als ik het heel snel bekijk... Schakel de overlay-kaart "Verkeer" maar eens in (onderste vakje aanvinken bij de overlaykaarten).
Misschien dan @Jack-van-Tilburg nog wat anders gevonden heeft, maar ik denk dat dit het is.
Je ziet naast de weg een zwarte streep zichtbaar in twee rijrichtingen. Daar gaat het met vergelijken mis gok ik.
-
@Rob-Verhoeff Idd Rob, ik zie "wat" maar heb deze signalering (dubbele zwarte lijnen) nooit gezien.
-
@Huibertus en er gebeurt nog iets met een seizoensafsluiting op deze plek. Daar zie je een extra lusje ontstaan bij uitschakelen van de seizoensafsluiting. Je zal eens moeten zoeken naar een bestand net POI's van afsluitingen. Een link daarvan staat nog ergens op dit forum. Even de zoekfunctie gebruiken. Volgens mij is dat ook een boosdoener.
-
@Huibertus said in Foutmelding bij vergelijken route's:
Ik heb de route bekeken en van Here op TomTom gezet.
MRA gaat dan helpen.En nadat ik op Help geklikt heb krijg ik volgende aanduiding.
Er zitten dus ook ander fouten in dan die @Rob-Verhoeff vond.
Overigens vind ik dat er wel heel erg veel waypoints in de route opgenomen zijn. Zijn die allemaal nodig? -
@Jack-van-Tilburg Jack, over het aantal routepunten heb ik eerder al een advies gekregen van jou volgens mij. Maar toen had ik de route al gemaakt. Omdat ik als beginner al heel veel tijd hierin gestoken heb, heb ik het aantal punten voor nu even laten staan maar je hebt gelijk. Ik vind het er ook wel erg veel Ik zag op de "HERE logistiek" dat hier een afsluiting voor vrachtwagens is, maar ik heb "motor" ingesteld.
-
@Huibertus @Jack-van-Tilburg het vergelijke lukt bij mij wel als ik seizoensafsluitingen uitschakel. Kijk maar naar de rode lijn die ontstaat. Er zitten i.i.g. wat wegopbrekingen in getuigen de vreemde lusjes die ontstaan! En net als Jack al zegt gebruik je wel erg veel punten in je route. Misschien dat verminderen al een meer overzichtelijke route oplevert. En dan eens verder bouwen.
-
@Rob-Verhoeff @Jack-van-Tilburg Zonder iets gedaan te hebben krijg ik bij het vergelijken ineens de volgende afbeelding:
Die wijkt volgens mij af van jullie omgezette route -
@Huibertus said in Foutmelding bij vergelijken route's:
@Rob-Verhoeff @Jack-van-Tilburg Zonder iets gedaan te hebben krijg ik bij het vergelijken ineens de volgende afbeelding:
Die wijkt volgens mij af van jullie omgezette routeOh nee dat is weer een eerder deel van de route pffff
-
@Huibertus Bedankt voor jullie hulp. Ik ga met jullie oplossingen en adviezen aan de gang.