Bug: MRA route smartphone versus Website wijken af!
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master said in Bug: MRA route smartphone versus Website wijken af!:
Komt de boot aan bij je punt 2?
De boot komt inderdaad aan bij punt 2.
Het is vervelend dat de route op de iPhone niet overeenkomst met MRA op de website.
-
Punten overslaan kent de app (nog) niet en helaas is punten overslaan in de planner ook maar een lapmiddel voor de problematische behandeling van veerponten (groot en klein) door HERE. Maar zoals al gezegd: als je de route opknipt in logische stukken, heb je dit hele probleem niet. Je kunt de route toch niet in 1x rijden, de kapitein van de veerboot heeft jouw navigatie niet nodig en jij zelf ook niet zodra je aan boord bent, dus waarom in 1x, inclusief veerboten, in de app hebben?
Knip je hem op zodat een route eindigt bij de veerpont, heb je bovendien als voordeel dat je de verwachtte aankomsttijd kan zien als je aan het rijden bent.
-
@Herko-ter-Horst said in Bug: MRA route smartphone versus Website wijken af!:
Punten overslaan kent de app (nog) niet en helaas is punten overslaan in de planner ook maar een lapmiddel voor de problematische behandeling van veerponten (groot en klein) door HERE. Maar zoals al gezegd: als je de route opknipt in logische stukken, heb je dit hele probleem niet. Je kunt de route toch niet in 1x rijden, de kapitein van de veerboot heeft jouw navigatie niet nodig en jij zelf ook niet zodra je aan boord bent, dus waarom in 1x, inclusief veerboten, in de app hebben?
Knip je hem op zodat een route eindigt bij de veerpont, heb je bovendien als voordeel dat je de verwachtte aankomsttijd kan zien als je aan het rijden bent.
Beste Herko,
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik kom er ook wel uit op de manier die jij noemt.
Met het melden van "mijn problemen" op dit forum hoop ik dat ik als bètatester een bijdrage kan leveren aan het opsporen en oplossen van problemen in de huidige (bèta)versie van MRA. Uiteindelijk wordt MRA natuurlijk een supergoed navigatiesysteem voor motorrijders en autorijders!!
-
@Dikke-Wim
In de app
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Hans, je maakt me gek! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Misschien een stappenplan?
Ik hoor graag van je!