Route toont niet compleet.
-
Route wordt niet meer goed weergegeven op moment je de route binnen haalt(off line) en je start navigatie aantikt terwijl je zelf te ver van de route verwijderd bent. ![alt text](image url)
-
@Machiel-3 Dat zou wel zo moeten zijn. Heb je de app al eens afgesloten en opnieuw gestart? Is het gedrag dan gelijk? Op de bijgesloten afbeelding een totaaloverzicht van een route in zuid Duitsland en Zwitserland. Is hier toch een aardig eindje vandaag. De aanrijroute wordt in landscape en portrait gewoon getoond op iOS.
Kan je overigens het scherm wel beïnvloeden? Kan je d.m.v. 'knijpen' de kaart wel verkleinen en dan de hele route in beeld brengen? Of is het kaartgedeelte compleet bevroren?Geen idee of jij op iOS of Android werkt. Als ik bij nader inzien je schermprint bekijk, dan vermoed ik iOS een iOS toestel?
-
@Rob-Verhoeff Rob ik heb de route een keer afgesloten en weer opnieuw, dan het zelfde effect. Dit is IOS, ik heb juist door te spreiden en knijpen deze route in detail bekeken en dan juist dit probleem. Wat ik heb gedaan is de route uit downloads opgehaald, zoals het advies ook is vanwege beschikbaarheid GPS signaal. Als ik dan deze lokale franse route laad, dan staat hij er kompleet. Pas nadat ik navigeer start dan pas trekt hij de route helemaal tot in nederland, vanwege start beginpunt.
pas dan valt de route gedeeltelijk uit elkaar. Nu is het niet realistisch om deze route vanuit nederland te navigeren. Maar omdat dit het beta platform is en vandaag mijn eerste kennismaking met Beta plaats ik deze opmerking.! -
@Machiel-3 Dit is het zoals het er uit ziet voor dat je navigeer schakeld,
-
@Machiel-3 uit je openingsbericht begreep ik niet dat je de route in downloads had staan. Ik heb dat ook geprobeerd, en kan dan gedeeltelijk jouw punt reproduceren. Als ik hem ophaal uit de downloads dan ziet het er zo uit:
Zodra ik in dat scherm klik op de knop [Navigeer], dan zie ik weer het scherm zoals in mijn portrait-afbeelding in mijn eerste antwoord. Ook bij mij toont de route dus gedeeltelijk als je hem ophaalt uit de downloads (gelukkig maar...).
-
@Rob-Verhoeff okay, dit is dus mijn feedback naar de programma beheerders. Morgen ga ik deelnemen aan de alpeduzes als motard. Ga ik verder wat uitproberen maar slechter bereikbaar. Zal af en toe het forum checken. Bedankt voor je hulp.