Genereer route geeft andere tijd
-
Wanneer ik een route genereer, geeft deze een tijd aan. Wanneer ik deze route start in de navigatie, is de tijd een stuk langer hoe kan dit?
-
@Jesse-Donkers De gegenereerde route is via de OpenStreetMap kaart gegenereerd en houdt geen rekening met de actuele omstandigheden.
Wanneer de navigatie eenmaal is gestart wordt er gebruik gemaakt van HERE en weet de app precies hoe lang het nog duurt voordat je aankomt - dit zal dus bijna altijd langer zijn -
@Corjan-Meijerink dat klinkt logisch, maar de vertraging op de route was maar 2 minuten. En de route tijd veranderd wel van 1 uur 22 naar 2 uur. Zo’n groot verschil zou niet moeten kunnen toch?
-
@Jesse-Donkers Dat kan ook nog aangezien HERE en OSM soms compleet andere aannames doen over bepaalde wegen. Als je een voorbeeld route waar dit probleem voorkomt hebt mag je deze zeker delen
Je kan zelf ook in de routeplanner kijken wat het verschil is tussen HERE en OSM.
-
@Corjan-Meijerink als ik bijvoorbeeld van de Hoge Steenweg in Loon op Zand naar de Edelhertlaan in Helmond een route genereer met extra bochten