Verschil in kaarten
-
Naar aanleiding van eerdere ervaring met verschil in kaarten, vanochtend een route gemaakt in My-Route-app. Daarna gegaan naar de NEXT-app op mijn iPhone (12-pro) en de bewuste route opgezocht in Routes onder Snel aan de slag.
De route die boven in het volgende venster verscheen was de door mij gemaakte route.Hierna de verscheen de route goed in het volgende scherm
Echter na op Open route gedrukt te hebben wijzigde het beeldscherm en werd de route niet juist weergegeven. In de route werd een extra lus aangegeven welke ik niet wil gaan volgen.
En na op start gedrukt te hebben verscheen de route met lus in het navigatiescherm.
Hoe kan dit verholpen worden zodat ten alle tijde de juiste route wordt gereden?
-
@Siepermann-Ronald Momenteel zit er nog een verschil in routeberekening tussen de app en website. Dit wordt in februari rechtgetrokken.
-
Misschien helpt om seizoensgebondenafsluiting uit te zetten. Aangezien Garmin ook Here gebruikt ben ik wel gewend dat er nog al creatieve routes worden bedacht, als ik door de Vogezen rijdt moet ik hier rekening mee houden.
Er word vaak een keuze gemaakt om de D wegen of N wegen te mijden en word je door wel heel vreemde wegen geleid die qua tijd echt veel langer duren en de navigatie staat niet op de kortse weg ingesteld. Het is dus niet MRA specifiek.
Het nadeel van Navigatie systemen is dat ze je heel goed van A naar B kunnen brengen maar niet kunnen navigeren. -
@Siepermann-Ronald Waar zijn punt 7, 8 en 9 gebleven?
-
@Herko-ter-Horst als ik inzoom zijn de punten wel zichtbaar. Had om de omweg te omzeilen meerdere punten op zo’n klein stukje weggedeelte geplaatst
-
Misschien omdat deze weg een verplichte rijrichting heeft=