Emergency button/Noodknop
-
Ik heb onlangs met pech gestaan in de Eifel. Toen ik de hulpdienst belde (KNAC) vroegen ze m’n locatie. Gelukkig kon ik via Googlemaps de coördinaten vinden en heb die na enige tijd zoeken doorgegeven.
Maar, al met al duurde dat veel te lang.
Als je een hulpdienst nodig hebt moet je snel kunnen laten zien waar je bent.
Mijn voorstel is: zou het mogelijk zijn een Noodhulpknop te maken die bij gebruik, de huidige lengte en breedte coördinaten toont samen met een delen link , zodat je de coördinaten naar wattsapp, mail etc. kan doorsturen.I recently had bad luck in the Eifel. When I called the emergency service they asked for my location. Fortunately I was able to find the coordinates via Googlemaps and after some time I passed them on.
But, all in all, that took way too long.
If you need an emergency service, you must be able to quickly show where you are.
My suggestion is: would it be possible to create an Emergency button that, when used, shows the current latitude and longitude coordinates along with a share link so that you can forward the coordinates to wattsapp, mail etc. -
Leuke optie, wist je dat dit standaard in Whatsapp zit?
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master nooit geweten Hans. Maar misschien is het te overwegen om in te bouwen. Zeker in geval van paniek moet het allemaal niet zo ingewikkeld zijn. Veel succes met de verdere onwikkeling.
-
Heel goed idee, en verdorie nuttig ook. een mogelijkheid om deze coordinaten in een goed formaat te kunnen pasten naar een email ed zou ook nuttig zijn.
-