Vormingspunt, viapunt en Eindpunt op Carplay
-
Bedankt voor de informatie, dit moet ik even checken op mijn apparaat. Als die niet device gerelateerd is maar gewoon CarPlay dan zou dit bij mij ook moeten kunnen en tegelijk onnozel dat ik dit dan niet gezien heb.
-
Dit is in ieder geval wat ik heb in Android Auto! Ik ga er vanuit dat dezelfde functie in Carplay ook aanwezig is.
-
Dit is in ieder geval wat ik heb in Android Auto! Ik ga er vanuit dat dezelfde functie in Carplay ook aanwezig is.
@white.mouse klopt helemaal. En dat het ETA deel mij niet opgevallen is. Hoe stom is dat nu weer.
-
“want die krijg ik in CarPlay wel te zien als mijn geheugen mij niet in de steek laat”. Deze zin moet ik alweer terugnemen. Zie ik inderdaad ook niet. Maar met mijn, nieuw aangeleerde functie via white.mouse, vind ik het persoonlijk acceptabel.
-
@huibertus Ja, daar heb je gelijk in. Het zou mooi zijn als zichtbaar zou zijn waar de ETA op ingesteld staat. Maar helaas is dat (op dit moment) nog niet mogelijk!
-
@huibertus Ja, daar heb je gelijk in. Het zou mooi zijn als zichtbaar zou zijn waar de ETA op ingesteld staat. Maar helaas is dat (op dit moment) nog niet mogelijk!
@white.mouse het is toch zo dat de druppel, hand of finish vlag in het vak met de tijd staat, of herinner ik me dat niet goed
-
Volgens mij niet. Maar dat ga ik bekijken als ik weer aan het rijden ben!
-
Volgens mij niet. Maar dat ga ik bekijken als ik weer aan het rijden ben!
@white.mouse Yep ga ik straks ook ff doen
-
Ik heb gekeken en helaas geen aanduiding van welke tijd je ziet. Dat zul je dus moeten onthouden. Wijzigingen zijn wel simpel door te voeren vanuit de instellingen op je tweede scherm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login