GPX-route verandert na opslaan – originele kronkelwegen verdwijnen MRA 5.0
-
Ik heb een GPX-bestand via e-mail ontvangen met een mooie route vol kronkelwegen.
Als ik het bestand direct open vanuit de e-mail, wordt de route correct weergegeven op het scherm en werkt de navigatie prima zodra ik op 'Navigeren' druk.
Maar zodra ik in plaats daarvan op 'Opslaan' druk en de route later open via 'Routes & Tracklogs', verandert er iets:
De oorspronkelijke route met mooie binnendoorwegen wordt dan ineens een standaard route van A naar B, meestal via de snelweg. Het lijkt erop dat het systeem de route automatisch herberekent en daardoor de originele planning negeert.Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen? Of hoe ik ervoor zorg dat de originele route met alle bochten en omwegen behouden blijft, ook na het opslaan?
Het is geen groot probleem voor mij, want ik gebruik gewoon de e-mail als workaround om de route op te starten, maar ik zou het toch graag beter willen begrijpen en oplossen.
Alvast bedankt!
-
Please first save the route from the mail on your PC or mobile phone and then load it from the MRA in the route lab there as a route track, then click on use as route, from which the Shairpink Point Sputzwegpoints are created, which ensure that the route corresponds to it.
-
Thank you!